Rask support gir trygghet

Med vårt web-baserte pasientjournalsystem får du frihet til å gjøre jobben din, hvor og når som helst. Derfor tilbyr vi også ulike former for kundestøtte. Slik tilstreber vi at du skal finne svar eller få hjelp, uansett.

Hjelp meg

Driftsmeldinger

Chat

Tommel opp, dette skal vi fikse for deg! For registrerte brukere har vi en chat-funksjon som brukes til support, hver dag frem til kl. 22.30. Vi er opptatt av å gi rask respons på henvendelser her, og svarer vanligvis innen 2–3 minutter.

Support

Har du en teknisk henvendelse, et ønske/forslag til forbedring eller annet som ikke haster, send gjerne en e-post til support@pridok.no. Vi mener at utfordringer trigger utvikling, og ser frem til å høre fra deg!

Driftsmeldinger

Oppetid er alfa og omega – det «skal bare virke». Derfor er Pridok EPJ bygget på verdens mest moderne web-plattform; Microsoft Azure. Oppdateringer og eventuelle feil/endringer publiseres løpende her.

Instruksjonsvideoer

Noen ganger er det bedre å se enn å lese. Her har vi samlet en del praktiske videoer med instruksjoner rundt nyttige funksjoner i Pridok EPJ. Målet er å gjøre det enklere for deg å jobbe enda mer effektivt.

Få en demonstrasjon

Dersom dere ønsker en mer inngående demo og opplæring, tilbyr vi dette over video eller ved kontorbesøk. Ta en titt på våre instruksjonsvideoer om Pridok EPJs ulike, praktiske funksjoner.

Instruksjonsvideoer